در و پنجره دو جداره | پنجره دوجداره | پنجره upvc
نوشته شده توسط : مریم متدین

آیا در و پنجرهupvc را می شناسید؟ اگر شغل شما در زمینه ساختمانی می باشد و یا اینکه قصد تعویض در و پنجره خود را دارید بهتراست شما را با واژه در و پنجره upvc آشنا کنیم. در این مقاله صفر تا صد در و پنجره upvc را بررسی کنیم.

برای آنکه دلیل ضرورت استفاده از پنجره دو جداره را در آپارتمان ها و لزوم جایگزینی درب و پنجره دوجداره با پنجره های قدیمی فلزی را بدانید بهتراست کمی بیشتر درباره پنجره دو جداره و ساختار آن بخوانید:

پنجره دوجداره را پنجره upvc نیز می‌نامند. upvc از ترکیبات نفت خام است. پنجره دو جداره از هر نوعی که باشد بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما است، خوش نما بوده و در کاهش مصرف انرژی نقش موثری دارد .

در و پنجره دو جداره یکی از پرکاربردترین اجزای ساختمان های امروزی است. ویژگی های خاص در و پنجره دوجداره یا همان یو پی وی سیباعث شده تا به سرعت در میان مشتریان جا بیافتد و تبدیل به یکی از شاخص ترین یراق آلات ساختمانی شود :

قیمت در و پنجره دوجداره از فاکتورهای مهم انتخاب است، در محاسبه قیمت ابعاد عامل تعیین کننده است از این رو باید به دقت اندازه گیری انجام شود.

همچنین تعداد بازشوها، فیکس، نوع باز شدن، مدل بازشو در قیمت پنجره دو جداره تاثیر دارد. یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت پنجره دو جداره پروفیل است. پروفیل‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به کیفیت، رنگدانه‌ها و برند قیمت متفاوت است. پروفیل‌‍‌های رنگی و لمینت بسته به مساحت باعث تغییر قیمت می‌شوند.

در و پنجره‌ی دوجداره محصولی است که اگر تمامی استانداردهای تولید و نصب آن اجرا شود، کارایی بسیار بالایی خواهد داشت؛مبنا پنجره (علیزاده) یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دوجداره می باشد. تمامی پروفیل های سی آر پی می باشند.

به همین دلیل سعی داریم به خریداران محترم در چند مقطع و با استفاده از روش‌های مختلف کمک کنیم تا محصولی بخرند که تمامی استانداردهای تولید و نصب و متریالی در آنها رعایت شده باشد و برای کاهش قیمت از محصول با کیفیت نگذرند.

در این سری از سری مقاله های مبنا upvc با شما هستیم که در خصوص درب و پنجره ها دوجداره توضیحاتی را بدهیم .

شما باید آشنایی اولیه با پروفیل­ های چوبی، آهنی، آلومینیومی و … داشته باشید. اما هیچ یک از این پروفیل ها کارآمد نبودند. به عنوان مثال به عنوان نقطه ضعف آن ها میتوان به وزن بالا و عدم ثبات در برابر رطوبت اشاره کرد.

در این میان نیاز به یک پروفایل که این نقاط ضعف ها را برطرف کند احساس می شود. اینگونه بود که در و پنجره upvc ایجاد شد. در واقع اولین در و پنجره درسال ۱۹۶۰ میلادی در اروپا تولید شد. در ایران هم در دهه ۵۰ اولین در و پنجره upvc تولید شد.

به طوری که در حال حاضر ۷۵ درصد سهم بازار درب و پنجره­ ی اروپا به upvc ها اختصاص دارد. در ادامه با بررسی ویژگی­ های این پنجره متوجه دلیل این موفقیت خواهیم شد.





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: